“Kūrėja”. Vienas pirmų kartų žiniasklaidoje

Netyčia užtikau tikrą lobį – matyt, vieną savo pirmųjų susidūrimų su žiniasklaida🙂 Tai buvo seniai, labai seniai – net prieš visą dešimtmetį🙂 Matote, tą mėlyną mažą žinutę? Tai – mano poros mėnesių nervų ir stropaus darbo įvertinimas, kai patekau į Jaunojo filologo konkursą.

“Valsčius” – vienas mano Gimtinės leidinių. Ar negražu sakyti, kad geriausias? Beje, nutekėjus nemažai laiko po šios žinutės, jis ir vėl stipriai prisidėjo prie mano jaunos asmenybės formavimo. Čia atlikau pirmąją savo praktiką, o nuostabioji redaktorė Giedrimė Didžiapetrienė dar ilgai buvo man žurnalisto autoritetas.

Taip, žinau, kad šį kartą įrašas šiek tiek netipinis, bet negalėjau atsispirti užliejusiai maloniai melancholijai🙂

Valscius.jpg

About vaivasapetkaite

Tai tam tikras asmeninis (tačiau viešai prieinamas) publikacijų archyvas. Bus džiugu, jeigu mano straipsniai dar kam nors pasirodys naudingi :)

Posted on vasario 4, 2016, in Citavimas and tagged , , , . Bookmark the permalink. Parašykite komentarą.

Parašykite komentarą

